Зашифровани послания

1201-30

Алисхан Хаутиев е метролог по образование, отдавна се увлича от измервания. И смята, че с помощта на универсалния за Вселената език на пропорциите, основан на числото „пи“ – „златното сечение“, известно още на Леонардо да Винчи, може да се „прочете“ всеки археологически паметник на планетата…

Загадъчната плоча

Артефактът, за който говори Алисхан Хаутиев, е действително необичаен. Плочата покрива саркофага на владетел на маите, чиято гробница е открита през 50-те години на миналия век в Храма на надписите в Паленке. Редом със старателно скритата под кухия под на гробницата археологът от Мексико Алберте Рус Луиле попада на останки на принесени в жертва петима юноши и една девойка от аристократични семейства. За това, че те не са обикновени роби, говорят инкрустациите от пирит и нефрит по зъбите им – разкош, достъпен единствено за богатите и знатните. Такива жертви са принасяни единствено в случай на смърт на голям лидер, оставил забележима следа в историята.
Това дава повод на някои журналисти да нарекат царския саркофаг гробница на Пакал Велики – знаменития основател на империята на маите. Но митът бързо е развеян – датирането на прекрасно запазените останки на високия за маите 40-годишен мъж в саркофага не съвпада с времето, когато е живял Пакал. Радиовъглеродният анализ показва, че този велик вожд живее относително неотдавна – през VII век от нашата ера.
Вниманието на изследователите привлича удивителното съвпадение в погребалните обреди на древните египтяни и на маите – саркофагът на владетеля и погребалната камера са украсени с богати стенописи, барелефи, резба и… йероглифи. А тялото на царя е мумифицирано по технология, използвана за съхраняване на телесната обвивка на древноегипетските фараони.

Древният вожд в летателния апарат

Но специален интерес предизвиква капакът на саркофага – монолитна плоча с тегло 20 тона. С изследването й се занимават не само историци и археолози, но и специалисти по уфология, както и експерти в областта на самолетостроенето и космонавтиката. Особено внимание се обръща на рисунката върху плочата. На нея е изобразен човек, седящ в креслото на летателен апарат. Главата му е защитена с прозрачен шлем, а ръцете му са върху панел за управление. Левият му крак е разположен така, сякаш натиска педал. Костюмът му напомня този на съвременните космонавти. Освен самия човек върху плочата е изобразена загадъчна апаратура, която би могла да бъде панел за управление на кораба и датчици за външен контрол.
В носовата част според учените се намират два мощни електромагнита, чието предназначение най-вероятно е да създават магнитно поле в пространството пред кораба за предотвратяване на сблъсък с дребни метеорити.
А в опашната част е разположена апаратура – може би ядрен реактор, а от кърмата излиза поток от пламъци.
Ако тази плоча покрива саркофага с тялото на вожд, значи върху нея той е изобразен приживе. Тук със символи е „разказана“ повестта за смъртта на обожествения върховен владетел и неговото възнасяне на небесата. Но нима непознатият вожд се е отправил на небесата с космически кораб?…
Версията за космонавта не издържа критика, а изводът на учените е поразителен. „Древният вожд не е космонавт, а… тракторист – уверен е Алисхан Хаутиев. – Това е мнението и на учените от Санктпетербургската академия на науките „Пушкин“!
Групата изследователи формулира следната хипотеза: селекцията на царевица в Паленке е правена с извънземна техника, но с помощта на труда на обучени индианци! И наистина: профилът на „космонавта“ напомня облика на маите, а пред т.нар. ракета е изобразен… стрък царевица. Следователно това е все пак комбайн за прибиране на културата, която индианците наричат маис и досега почитат като свещена.
Внимание привлича и седалката на „комбайнера“ – метална мрежа, обхващаща контурите на тялото. Много ергономично и не заема място. Гофрираните маркучи, които по това време не биха могли да са изобретени, ясно говорят, че изобразената техника е с извънземен произход.
Между другото, царевицата е селектирана в Южна Америка още през 7800 г.пр.н.е. Това растение не може да се размножава самостоятелно. Ако зърното падне на земята, то просто изгнива – нужна е помощта на човека. Според митовете на ацтеките и маите царевицата им е подарена от самия главен бог Кецалкоатъл!
Поразяват и математическите съвпадения. Дължината на въпросната плоча е 380 см, ширината – 220 см. Използвайки езика на пропорциите, Алисхан Хаутиев прави следните изводи: „Ако дължината се раздели на ширината, се получава величина, близка до логаритъма. Ако той се повдигне на квадрат, се получава скоростта на Земята около Слънцето, при това доста точна“. При това на плочата от Паленке е зашифровано числото три: третата планета, три измерения!
„Мисля, че пришълците са оставили на планетата ни зашифровани послания, които едва днес можем да прочетем и оценим”, убеден е ученият.

Храмът на надписите

Той представлява пирамида на девет нива с височина 24 метра. Стълбата й се дели на четири платформи, на които са разположени пет секции стъпала – общо 69 на брой. На повърхността на осмото ниво се намира постройка с пет входа и три помещения, в едно от които има скрит под каменната плоча тунел, водещ в гробницата.
Храмът на надписите е построен в класическия период на цивилизацията на маите. Намира се в Паленке, в североизточния мексикански щат Чапас. Названието е дадено от надписите по стените му. Само върху три каменни плочи има 617 йероглифа, по-голямата част от които вече са разчетени.

Стоунхендж – нагледно пособие?

Според Хаутиев едно от тези забележими дори от Космоса послания на извънземните е знаменитият Стоунхендж в Англия. „Това е и обсерватория, и нагледно пособие по астрономия – смята метрологът и изследовател на аномални явления. – Стоунхендж – това е Слънчевата система, погледната отгоре. Ако „се разчете“ с помощта на езика на пропорциите, се оказва, че в него са зашифровани много точни размери на орбитите на планетите от Слънчевата система. В това число и орбитата на вече несъществуващата пета планета – Фаетон, на чието място днес е разположен пояс от астероиди. Откритото в центъра на Стоунхендж
гробище на келтски вождове показва, че комплексът би могъл да е място за знатни погребения. Но според мен това е станало много по-късно. Уверен съм, че изначалната функция на Стоунхендж
е образователна. Пришълците са се опитали да ни предадат свои знания за Вселената“, смята Хаутиев…

Вестник  „Феномен“, бр. 30

%d блогъра харесват това: